About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, March 2, 2011

dy dah selamat naik flight dah..


alhamdulillah,
selamat dah dy naik flight kol 9 mlm td..
sempat tepon kejep ja sbb mmg nak berlepas dah..

aku:hello(tahan air mata)
dy:ha..org nak gerak dah ni..
aku:kata flight kol 9..
dy:ye la,engat cm bas ke leh tgu2..,ha..cpt nak ckp pe..
aku:ta tau nak ckp pe,jaga diri bek2 kat tmpat org,jgn lupe org,slalu cntct kat fb o ym..
dy:ha,,nnti cntct kat fb..
aku:(tahan g air mata ni),ta pe la,,bye2..
dy:bye2..assalamualaikum..

sumpah tym 2 rasa nak nagis gile2,ta de sbb pon nak nagis sbnarnye,,saja je gedik tol aku ni..
pas2 kol dinie,nangis kat dy,kol comek,kol as,ko udin..wargh!!
sgt ceria dy kat sana eh,,ok! lega hati ni :)

td sempat chat kejap(sy terpaksa la memahami situasi dy,ak wat cmne kan..)
notahati:skrg ni aty,otak..mmg sgt2 stress ngn keje yg belambak2,ngn presentation,ngn mini projek,test,kuiz..ngn rndu lagi!!! baru sehari kot,x kan dah rindu..tettt!!!!