About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, April 13, 2011

alhamdulillah,macam allah permudahkan je jalan ni..

assalamualaikum sume readers..
ada ke readers eh..
x de pon x pe la,,,kite citer je sowng2 dlm ni,,hehe

ta tau la nak ckp pe..
btw,td de la seorang hamba allah tu add kat fb,,
motiff??
semoga ada hikmah di sebalik semua ni..
aku yakin dgn semua ketentuan yg dah d tetapka,,amin :)

btw,hari ni 1 butir pon aku x stdy..
kengkonan malam nak stdy kan..
aleh2 mak iti bg link ni.
sumpah klakor..
mengekek2 aku,dah pukul 3.21 am..
x tau kol bape akan tdo..
sok beria nak g stdy kat padang,,
tah bangun ta idok..