About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, October 30, 2011

keputusan PIALA MALAYSIA 2011.. NEGERI SEMBILAN VS TERENGGANU..

salam semua!

berakhir sudah Piala Malaysia pada malam td..
korang pon sume dah tau sapa yang menang kan..
aku sokong mana?
of coz la negeri sembilan...

permainan game pon cantik malam td..
walaupon lpas masa separuh akhir baru terengganu menjaringkan goal..
tapi x lama pas2 n9 plak menjaringkan goal dan goal lagi..
aku tgok kat umah jew..
mengadap sume depan tv..
abs bergegar 1 umah setiap kali n9 menjaringkan goal..
pe2 pon tahniah negeri sembilan!
HOBIN JANG HOBIN..



NEGERI SEMBILAN (2) TERENGGANU (1)

tagged by fara :)

salam..

lama sudah,ta jawab2 tagged ni..so harini nak jawab la tag dari fara aisyah..

First : The Rules.

1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in the tagging section about 'YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS' YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WILL ALL HONESTLY) have tagged 11 people.

11 things about me:
  • kuat makan..
  • FT ISLAND lover..
  • suke berangan
  • cepat touching
  • like guy ala2 indie..wahahaha
  • love pink colour so much
  • kpop lover..of coz..haha
  • x suke gler ngn org yang ckp besar & bajet bagus
  • sgt menyayangi sebuah persahabatan & perhubungan
  • zaman sekolah rendah dulu peminat setia new boyz sampai la abs sekolah menengah..
  • kalau dah dapat novel or menonton citer korea,sehari x makan pon x pe..


fara's question :-

1. What was your first impression towards me? :p
peramah/banyak cakap..hehe

2. Do you always tell the truth?
kadang2 tak kot,sbb menipu untuk menyelamatkan keadaan..x pe kan?

3. What is your favourite swear (carutan)? HAHA
otak hang! (mencarut ke 2?)

4. What is the name of your lappy? :p (Mine is Lena)
adoi..x pernah terpikir plak nak bg name bagai..

5. Do you have any ghost-related-experiences? What? :O
alhamdulillah,buat masa ni x pernah ag la jmpe hantu and berkaitan dgn nye..

6. When will you get married? ;pp
5 tahun ag...insyallah,lagi cepat ag bagus..wahaha*gatal*

7. What are the types of guy that you admire?
errrr...muka ala2 lee minho/lee hongki/jaejin/minhwan :p

8. Kenapa tak suka pakai celak dkt kelopak mata yg bawah?
sbb serabut la,dah pakai kat atas,x payah la bakai kat bawah...

9. Suka membebel tak?
favorite! kalau x membebel,rasa cm x lengkap je hari 2..

10. Eh kenapa tetiba aku tulis dlm BM ni? ;p HAHA
haha..sbb berangan banyak la 2..

11. My questions are just boring, aren't they? -.-
no comment~lalalallalala..

11 orang untuk ditag:

1. kenangan masa zaman sekolah yang x dapat korang lupakan..
2.target umur bape korang nak kawen?
3.korang suke berangan tentang apa?
4.makanan favorite?
5.adakah korang kaki shoping?
6.suka shopping ape?
7.tempat makan yang selalu korang lepak?
8.adakah korang peminat kpop?kalau tak,bg sbb nape x minat..*nak tau jugak*
9.kalau ya,kumpulan apa yg korang paling2 minat..
10.novel yang paling korang tersentuh hati bila baca..
11.lagu jiwang ape yang paling berkesan di hati korang..

abis dah 11 soalan aku,,babai!