About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, December 10, 2011

JODOH..



tgok tajuk? JODOH..

seperti yang kita tau kan,jodoh pon kene usaha gak..
mana ada jodoh nak datang berguling2 kedebuk jatuh kat kita..
so kne cari kene usaha gak,disamping tuh kne jugak berdoa,solat sunat..
mohon2 agar jodoh kita tu biarlah yg boleh membimbing kita ke jalan yang diredhai allah..

kes aku malas dah nak kapel2 bagai..
aku bukan desperate sgt nak kena ada jugak..
kalau mmg aku nak wat stok main2 takat ada je..
sejak 2 taun lpas dah ada dah..
tp aku nak cari yang betul2,yg ada komitmen,ada kerjaya,dah start kumpul harta
bukan takat nak dating pon still pakai duet mak ayah,,
ni la sbb mana kenkadang ada LELAKI x faham..

yes! dalam masa yang sama aku dah 'SERIK'
walaupon percintaan yg terdahulu adalah percubaan pertama aku
*aku harapkan ia berpanjangan tp sume tu urusan allah*
ok~ balik pada soal jodoh kan..
buat masa ni aku mmg hanya mampu berdoa je..
supaya allah buka kan pintu hati aku utk org yg benar2 ikhlas..
aku redha je sapa jodoh aku..

kalau sanggup tgu,tunggu ye..
kalau rasa x sanggup,aku doakan korang dpt cari org yg terbaik..
*aku bukan menolak takdir,tp mungkin seru belum sampai*
mau enjoy dgn kawan2 n family dlu..
kalau rasa dah cukup duet~
datang jmpe mak ayah aku terus..
aku mls nak buat pilihan..
*bajet ko artis ke*
sapa x nak kawen kan,,
kawen tu kan sunnah nabi..of coz aku nak ada suami ada anak2..
*jauh dah ni aku pikir*haha
tp biarlah aku dapat bahagia kan mak ayah aku dlu..
baru aku akan bahagiakan diri aku..
*moga apa yg aku niat ni dipermudahkan jalan,,amin*

so,kepada kamu,yang beria2 bercerita panjang lebar tentang perancangan kamu..
maaf! buat masa ni sy x berminat lagi,masa akan dtg x tau la..
tp sy yakin jodoh ditgn tuhan..
once kamu mmg jodoh sy,insyallah jauh mana pon pisah ia adalah JODOH..

sekian~

kbai!