About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, December 18, 2011

welcome back!


assalamualaikum..

menghitung hari je ni nak daftar masuk poli..
taiko dah gua weyh~
maklum ler dah senior..
macam2 perasaan ada skrg ni..
mls,seronok,tension nak nagis pon ada,terharu mungkin,,haha

seronok mesti lah nak jmpe kawan2 kan~ lama woo x berjimba..
mls nak balik ipoh,,kalo nak suh balik ipoh mmg rasa cm nak menangis..
this sem bersiap sedia la tension tuk final projek..
setelah bermacam2 dugaan yang berlaku sem lepas..
aku harap,aku semakin kuat dan tabah untuk mengharungi sem ni..

alhamdulillah,aku pon x sangka aku kuat sampai harini.
sbb masa sem 4 hari tu aku mmg dah give up
rasa nak berenti ja,,sbb x boleh bawak..
dgn enviroment,dgn mcm2 dugaan,,
serius aku give up!
tp aku berdoa dan terus berdoa semoga dikuatkan untuk menghabiskan diploma ni jew,,
dan alhamdulillah,syukur kpd illahi..dah nak masuk semester akhir
bermakna setapak lagi aku nak habiskan semuanya..

mohon doa rakan2,supaya semuanya berjalan lancar dan dapat siapkan final projek aku dgn sempurnanya..amin :)