About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, September 22, 2012

dalam doaku ada kamu

♥ Kita BERKENALAN secara tak sengaja, adalah PERANCANGAN ALLAH.
♥ Kita BERKAWAN begitu lama bertahan pun, ALLAH yang RANCANG.
♥ Kita dikurniakan RASA SUKA antara satu sama lain juga, ALLAH yang BERI.
♥ Kita masih BERSAMA walau banyak dugaan menimpa, ALLAH yang ATURKAN.
♥ Kita dikurniakan KESEDARAN dan KEINSAFAN juga kerana, ALLAH SAYANG PADA KITA.
♥ Kita BERJAUHAN untuk mencapai REDHA-NYA juga, DIA yang RANCANG.
♥ Kita BERDOA untuk KEBAHAGIAAN masing2 juga, ALLAH yang DETIKKAN dalam hati kita.

cukuplah ALLAH sebagai tempat aku meluahkan semua perasaan rindu,semua perasaan sayang..
ALLAH yg memulakan dan ALLAH juga akan mengakhirkan semuanya dgn sempurna..
selama mana aku menunggu kau pun,jika ALLAH kata kita tidak bersama..dan kita mmg tidak akan bersama..
now,aku dah redha..kuat,tabah..cukup ALLAH,keluarga dan kawan2 aku :)

cukup jugak setaun setengah aku hilang diri sendiri,memberontak dgn diri sendiri..sengal,ngn diri sndri pon nak memberontak..haha..cuba jalani hdup dengan cara org lain..dan semestinya aku bahagia waktu tu,di kelilingi oleh kawan2 yg ceria,yg best,yg gila,yang sengal..

ni sbb hujan ni,aku TERTULIS entry ni..sbb teringat kejadian masa balik daripada MID VALLEY tu :) *SENGAL*

padahal aku nak taip entry pasal majlis aqiqah haikal ..tp cmne oiii..merapu2 melayan perasaan sambil dgr lagu erra fazira..motiff?? dah tu siap chatting ngn kezen aku lagi..yg ni ada motiff..motif gosip..ahahha..

disebabkan hujan pon makin lebat cm nak melayan perasaan ler..nak sambung dgr lagu erra fazira..

jaga hati,jaga iman..assalamualaikum!

No comments: