About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, October 12, 2012

happy anniversary girlfriend


di sebabkan aku buntu tatau nak update citer apa..meyh aku citer 1 suprise nihh..
ni hadiah girlfriend aku..wahahah..bf dy buat suprise oiii..
anniversary mereka semalam 11.10.2012 cukup la setahun..

pelik gak aku heboh2 kecoh2 kat facebook tu ha..skali tgok status,la bf dy buat suprise..
kwn aku ni org sabah bf dy org semenanjung..org ipoh..
pas2 bbm aku 'oit ekin,segan der'..aku kalau ngn dia ni sorng mmg rolling2 aku gelak..
kalau join salad hijau tu..lagi sampai ke subuh pon blom tentu abs ceritanya..
pas2 tetiba sambung la heboh2 kat group bbm.. *gasak korng la*
mcm2 la kwn2 aku ni..

apa2 pon, i'm happy to both of you..
semoga hubungan u alls sampai ke jinjang pelamin dan sampai ke akhirnye nafas yg terakhir..

p/s:org lain dpt seprise..aku plak yg teruja.. 
menanti 16 oktober..dan merindui 16 oktober 2009

bye!

No comments: