About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, October 14, 2012

no title..*merapu*

org bole cakap,kalau ada jodoh ada la..
kalau x de jodoh nak buat cmne..
mesti ada yg lagi terbaik..

ada jugak org ckp,lebih baik kita hargai org yg syg kat kita
dari kita yg sebok2 nak syg org tu..

x kurang jugak org cakap,biar je la takdir yg menentukan..
as long as kita dah usaha..yg lain serah je pada maha ESA :)

apa2 pon terima kasih pada sume advice..walaupon benda dan perasaan ni dah 3 tahun berlalu tp x pernah terpadam dalam hati ni.. *hanya mampu senyum*

dan aku pon sebenarnya dah x de kata2 nak menghadapi..perasaan pon x de la sehebat 3 tahun yg lalu..
sebab hidup ni terlalu sibuk melalui hari2 yg indah dan menghargai masa2 lalu yang indah..
yes!! 3 tahun yg lepas adalah kenangan dan pengalaman hidup yg sgt indah..

why? sebab dari situ aku banyak belajar erti hidup,belajar apa itu kekecewaan,belajar menghargai dan banyak lagi pengalaman yg kdg2 tu x terucap oleh kata2..
kamu adalah guru terbaik dalam kehidupan aku..and the best thing belajar membuka hati utk org lain tapi..haha..juz forget it sbb apa2 pon pengalaman akan mematangkan kita..

bila rindu bila teringat..aku akan baca balik conversation kita 3,4 bulan lepas..sgt kelakar,sgt bahagia dan sedih juga..opsss!! terima kasih sbb masih ambil tahu dan ambil berat pasal aku..walaupon selama setahun setengah aku berada di ipoh aku sebaik mungkin cuba melupakan 'semua tentang kita' disini..

BOY,u so one i in a million :)



p/s: x de modal nak update..lately ni rindu AR..

No comments: