About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, January 12, 2012

super busy!!!.

assalamualaiukum..
annyong!

rasa nye x terlambat ag nak wish happy new year..semoga dgn tahun baru ni akan membawa keceriaan je dalam hidup kita :)

ni jugak adalah entry aku yg pertama tuk tahun 2012 ni..

awal2 tahun 2012 dah bad weyh~

memula group projek pecah jd 2 org..
skrg ni stdy,sume kne cari sndri..lec dah x ajar dah,,dok makan gaji buta jew..
pas2 rerumate dlu wat hal,gado plaks kan,,lantak korang la~
aku mls nak masuk cmpur..
so skrg dak umah tinggal 3 org ja,,heaven nye! :)

keje plak semakin hari semakin la bnyak,,
final projek,lgsg x start hape ag,dah nak masuk minngu ke4 dah ni kot
pasni mmg jahanam la nak ngadap projek tu..
pas2 dgn subjek JAVA PROGRAMMING 2 yg lec sgt x best
ditambah plak dgn lecture auwww a.k.a patah yg x abs2 nak bg task,
ape,engat kteorg x de keje lain ke?

last but not least..

busy menghargai hidup ni..masih cuba terus melupakan kau!

kbai!