About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, June 13, 2012

wordless wednesday #12

Pada hari Rabu, semua blogger post gambar di blog mereka
tanpa meletakkan apa-apa description untuk explain
gambar tersebut. Biar gambar yang menceritakan segalanya.

KAU & AKU

entry ni lebih pada meluahkan perasaan sndiri..
sekarang jam menunjukkan jam 3 pagi..
aku menulis lagu ni bertemankan syazera,bulan dan bintang kat luar sana..
juga bertemankan lagu dia,aku dan kamu by red peanut& nadia AF6..
mood 1 arini lgsg x ok..
rindu tu allah je yg tau..dan segala rindu tu aku hanya meluahkan di setiap akhir solat2 aku..
di saat aku menulis entry ni jugak,rindu aku ni x pernah berubah sedikit pon..
dan airmata aku x abs2 dok berjurai2 nihh *mcm org ptus cinta plak*

ye la..selalunye mmg msg mcm biasa..
tp sbb geram pnye pasal,aku mls nak layan semua msg2 tuh..
tp dalam hati allah je tau..x nak layan..tp dok menangis..
mcm bangang pon ada aku nihh..
mun pon ada ckp,aku mmg EGO..
kdg2 dia dh elok pon aku still ego..tp pas2 mula la nak marah2..
aku pon pelik,sapa sbnarnya x matang nih? haha!

tp alhamdulillah la,dia masih bersabar dgn semua buruk aku..
dan masih bersabar smpai skrg..
terima kasih la ya awak..
skrg pasang lagu cinta kita plak..
lagu ni banyak bagi aku semangat kekuatan di saat bila masa hubungan ni dilanda dugaan..
sbb tu bila ada rasa jauh hati ka,ada rasa kecik hati ka..
suka sgt pasang lagu ni..biasa la dalam hubungan,mana ada nak elok ja sntiasa..
kdg2 tuh serabut jugak..kdg2 tu menangis jugak,kdg2 tu berkelahi gak..
tp maki x pernah lagi la.. dan harap bnde2 x elok tuh x nak la dalam hubungan nih..
aku nak dan aku harap,mcm mana pon biarlah hubungan ni yg terakhir..
kita hanya merancang dan sebaik2 perancang adalah ALLAH..
tp kita disuruh perlu berusaha dan selebihnya baru lah tawakal..


insyallah,selagi aku mampu bertahan bersama kau..
kita akan lalui masa susah senang bersama..
aku tak mengharap apa2,cuma aku berharap ia adalah pengakhiran yg baik tuk hubungan nih..
kita sama2 usaha utk benda yg lebih baik..
dan aku yakin,ALLAH akan selalu bersama kita..
apa juga yg ko buat,apa juga susah,apa jua senang ko..
selagi diberi kekuatan utk diri ini..
insyallah,aku akan bersama kau..

kalau aku x sanggup susah senang ngn ko..
aku x kan pilih ko..baik aku pilih je org yg dah betul2 sng..
aku bukan x de pilihan,aku ada..
tp aku pilih ko,biarlah allah je yg tau..
disaat org lain semua mencari harta mencari kesenangan,,
biar lah aku mencari kebahagiaan dan kejujuran dalam hubungan nih..
kalau yg aku cari tu DUIT dan HARTA..
aku takkan pilih ko...

aku mohon,hargailah diri aku..
hargai semua susah senang kita..
hargai semua pengorbanan aku..
aku x minta apa2 pon dalam hubungan nih selain dari kasih sayang dan kebahagiaan dr ko..
mintak dijadikan wanita yg paling bahagia dibumi ini..

terima kasih kerana menjaga aku dgn baik selama 6 bulan ni..
terima kasih kerana sanggup bersusah payah tunaikan semua permintaan aku..
terima kasih kerana terima semua baik buruk aku..
terima kasih kerana masih bersama aku hingga skrg..
terima kasih tuk semua kasih dan syg..
terima kasih kerana menjadikan aku org yg paling bahagia..
terima kasih kerana membukakan pintu hati aku..
terima kasih utk segala cinta..




Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan

Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya

p/s:insyallah..as long as we know who we are..selagi tu la kita dapat bersama tuk semua dugaan dan cabaran yg mendatang.. lots of love :)