About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, March 15, 2013

nasi goreng nurul sengal ada?

hola!! hanna back!! ( dalam nada lagu sherlock-shinee)

we alls berlima mmg bff..
kdg2 tu dah mcm adik beradik sendiri..tp dalam masa yg sama mcm musuh ketat..
nak buat 1 keputusan mmg x kan sepakat.. bg idea sume merapu meraban..
tp kami bahagia..puii puiii..
sampai la kdg2 tu bnde remeh temeh pon leh gado pas2 sentap..
tp x lama..paling lama pon 3 minit..paling kejap 3 saat..
pas2 terus whatsapp mcm biasa mcm x de apa2 pon berlaku..

sebulan sekali mmg akan kumpul together2..buat aktiviti yg sama je..karoke + makan..
makan tu perkara wajib kalau berjumpa,,time tu la nak makan sume benda yg di idamkan..
pas2 kalau masyuk skit pegi la shopping..kalau x masyuk duduk diam2 bergosip je,x yah kuar duit..

tahun ni 3 dari 5 org akan menamatkan zaman bujang..aku hepi dan dlm masa yg sama of coz la sedih..
pas2 ni masing2 dah ada keluarga jgn harap la bole berjimba selalu..masing2 kena jaga laki masing2 ok..
*sila doakan aku semoga bertemu jodoh,supaya x de la sunyi sgt bila mereka dh berumah tangga*
bulan 5 nurul bertunang..awal bulan 9 pika pnye wedding..tengah2 bln 9 nurul pnye wedding lak..dan penutup tahun bulan 12 mira pnye wedding..
*asal tetiba leh citer part sedih ni..padahal aku nak citer sal nasi goreng kot*

 *klik tuk tumbesaran*

whatsapp dalam group..
aku and nurul..
pasal NASI GORENG pon leh gado..

#kbai!