About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, June 17, 2013

selamat pengantin baru siti norsehah mahfood..

kenduri kawen nye pada minggu lepas 9.6.2013..
tp biasa la,aku kan stok malas gile nak update..
ni tgh x de buat ape2..aku update la sat..kang sunyi sepi plak blog aku ni..
seha ni mmber dari sek men sampai la ke poli time sijil..
masa sek pon 1 class masa sijil pon 1 class.. so mmg ken attend la kawen dia..sbb kenal rapat kan..
aku pegi ari ahad la kan..mmg wedding nye hari ahad..
tp bff aku sume pegi time ari sabtu..
atas sebab2 yg x dpt dielakkan aku x dpt pegi sekali dg bff aku pada hari sabtu tu..
sampai ke harini menyesal wokeh!

aku pegi pon mmg dah lambat sgt..dah pukul 3 kot..
x sempat jumpa sapa2 pon budak samj..sedih giler oiii
aku nak jmpe mommy aida je..sbb rindu dah lama x jmpe..
nada pon dah masuk 2 tahun kot,pon lgsg x penah jmpe aunty dia ni..sadis giler aihh..
tp x pe la..aku sempat snap pic ngn seha and ayem utk kenangan..


hantar pic ni kat whatsapp..sekali nurul cakap..asal badan ko mcm org baru pas beranak..hoiii! sentap terus aku x makan nasi haritu.. tp haritu je la.. hari lain buat2 je x sentap..

btw,selamat penanten baru seha dan pasangan..moga perkahwinan yang dibina ni kekal hingga ke jannah..amin :)

kbai!

No comments: