About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, September 23, 2013

bahana livingsocial and groupon..

aku sejak2 dah terjebak dengan bende alah ni. mmg hari2 bila bukak lappy je..mesti bukak website groupon dengan livingsocial dlu.. kalau sebelum ni,gila membeli produk make up dari etude house & the shop direct dari korea kat website qoo10.. and sekarang ni gile beli vouher makan plak.. sebelum ni penah cube beli powerbank melalui dealmates..and alhamdulillah,sampai jer..

1. restoran haji sharin low restaurant (groupon)

nampak groupon ni..terus beli ,mmg x pikir panjang dah..beli rm40 tapi makan utk rm80 (menyesal tak beli banyak)sebab pikir nnti boleh bawak family..ag pon family aku kan kaki makan..so beli je la..sbb dia valid sampai bulan 12 kan.. so x kisah la.. and baru2 ni bufday mak and adik ipar aku..and alang2 terus sambut kat sini..


tempat agak kecik..so mcm kalau men terjah je nak mai,takut x de tempat..masa aku dtg pon penuh smpai ke luar.. ada sepasang kapel tu dtg pon,,tgok penuh and terus dia balik.. aku plak mmg dah kol awal2 nak tempah sbb dalam terms dia kne booking dlu.. harga dia kira standart la..mahal lagi tupai-tupai and redwok..




sebelum nak p makan ni,aku dah search dulu review org yang penah makan kat sini,apa makanan yang best..and aku tgok ramai yang mencadangkan lemon chicken and sotong telur masin.. serius puas hati..engatkan amik small tak cukup,lebih daripada cukup rupanya,,nasib baik aku tak amik yang medium..kalau tak makan la sampai muntah.. and ikan tu masak nyonya ke ape ntah aku lupe.. sedap jugak..pandai la ayah aku pilih..

happy belated bufday mak & adik ipar :)

 total rm138.40 -rm 80 so aku kena bayar lagi rm58.. mmg berbaloi2 la makan..ayah aku sampai mengigau2 ajak p makan ag.. aku suh ayah aku lex jer dlu..banyak tempat lain ag nak p.. next nak try kg baru pakai voucher beli kat living social plak..haha!!

2. pizza papa john (groupon)


ni aku baru tebus minggu lepas..aku bawak askar(adik2) aku la sekali pakej mak aku.. ayah aku je tak follow sebab malas nak melayan anak dara dia.. haha..laki adik aku pon x ikot..mmg ladies night la citer dia.. tujuan utama nak keluar pon nak amik cookies kat fatin..so dah alang2 mmg nak pegi setia alam.. so nak try la makan kat sini..tak pernah cuba lagi kan.. aku beli 2 kopun..so berharga rm89.. total makan rm97 kot.. gile melantak ke apa adik2 aku ni.. siap tapau bawak balik utk ayah aku and adik ipar aku sekali.. engat nak bajet cukup2 rm80 je..sekali over la pulak..

nah aku tnjuk muke aku jer.. pizza sama je pon..ko makan pizza hut ke ,dominos ke itu jugak rupe pizza bulat..mana ada bentuk cube.. papa johns ni bole la nak makan kalau beli kopun..kalau x de kopun tak masuk rasanye..sbb pizza dia x berapa la nak sedap sgt..better dominos bagi aku..pas2 spegeti pon alahaiii..ciput sgt,x cukup dengan perut aku yang serupa tong ni.. and cili sos kat papa johns ni tak sedap..wekkk!! tatau la dia salah bagi ke atau mmg rasa dia macam tu.. sudah nye,pizza tak abs..kali bawak balik sambung makan kat umah dengan cili sos life..

3. Sakura kristal cafe (living social)



ni nnti nak p makan ngn mmber aku.. tgu dapat gaji kot..bole shoping kat setai city mall sekali :p

so far,aku mmg berpuas hati la dgn groupon,living social baru nak try.. kira berbaloi jugak la beli..sbb family aku mmg kaki makan..so bnde2 mcm ni mmg aku suka la..aku tukang membeli and ayah aku tukang bawak.. lepas ni duit gaji aku..no make up,no handbag.. makan je la ye..sbb dpt makan yag murah2 dan sedap.. sekian..

kbai!
 

2 comments:

LadyBird said...

salam.. sedapnyer.. kalu sdp mmg berbaloi2 la kan..

ekin said...

wsalam.. sangat berbaloi utk org yg kuat makan mcm saya :) hehehe