About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, September 1, 2013

kenduri kendara vs reunion..

bila umur dah cm gini.. *citer mcm dah tua sgt je umur tu*
nak jumpa kwn2 pon hanya dimajlis perkahwinan jer.. kalau ada buat date nak berjumpa mesti susah semua nak join..mana nak urus laki..yg dah ada anak,nak urus anak la.. mana yg dah tunang tu sibok dgn preparation kawen.. so bila time2 majlis perkahwinan kawan2 je la dpt nak berjumpa pon..
minggu ni je ada 2 majlis mmber samj (sek agama men jeram) piza 31.08.13 and pinas 1.9.13.. dua2 ni classmate masa sek men dlu :)

sampai2 je pengantin dah bersanding.. so mmg x sempat la nak tgok penanten bersanding.. and sampai2 jmpe kwn2 dlu..so borak la sampai x hengat dunia.. pegi pulak dengan nurul..so mmg dia merengek2 nak balik awal la..sbb pas2 nak g open house nak g beli baju dayang and nak fitting baju kawen.. mmg pack gila la 31hb tu..


ni saja yang sempat jmpe nak amik gambar,yang lain ada jmpe time aku dtg depa dah nak balik..ada yg time aku nak balik depa baru mai..


dari kiri : bakal bergelar puan, girlfriend org, single mingle, sudah bergelar puan..

with najwa.. member yg selalu dengan aku masa susah senang time sek dulu..dia pengawas sek..so aku selalu la terlepas kalau time spot chek sbb kautim dgn dia..haha..kalau mengidam nak makan pelam..bgtau ja dia..esok seplastik dia bawak..kalau mengidam big apple pon bgtau,pas2 terus hantar smpai ke rumah kau.. terima kasih atas segala kebaikan..hanya allah yang mampu balas.. :)

bab2 bergambar bg la kat kami ye.. tu pon sbb aku nak rushing kalau tidak mcm2 fesyen gambar ag kami post.. ni amk pic utk ucapan kat guest book..

selamat pengantin baru puan fiza sayang..moga bahagia hingga syurga.. pasni no berjimba2 dah,,kena dok umah diam2 jaga suami..haha!!


1 septermber 2013

harini wedding finas plak.. actually,aku pon x engat wedding dia harini sbb dia jemput dlm facebook.. so mmg tak perasan.. nasib baik semalam cik od tanye,esok p rumah pinas x? and baru teringat.. so deal dgn comeck..tu je la driver aku kan,,mana ada driver lagi..haha..so driver kata ok..aku pon follow jer la..

kwn2 yang senyap2 masa sekolah dlu sume dah kawen.. yang hingaq2 mcm aku tak kawen2 ag..haha..menyesal plak masa sekolah dlu kepoh2..kalau aku senyap nerd2,mesti aku dah kawen gitewww..haha!

not available,taken and available *harus ke ko nak bgtau cm tu*hahaha..

baju aku mmg sama btol tema betul dengan pengantin .. dengan lapik meja makan pon sama.. haha!
selamat pengantin baru pinas dan suami.. semoga bahagia hingga ke syurga..cepat2 buat baby key! haha

#OOTD

#kbai!

No comments: