About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, February 22, 2013

hari ini dan semalam..

jangan kata utk blog,kdg2 utk diri sendiri pon x de masa..
sejak2 dah start keje ni..mmg letih x hengat..
balik keje dah buat tu buat ni tgok2 jam dah kol 10..then mata pon dah rasa berat sampai x bole bukak..
kadang2 elok2 tgh whatsapp pon bole tido..
hobi aku,tgok running man pn sume aku skip..mmg x sempat btol2..
nampak mcm bz mengalahkan PM jekk..tp padahal x de apa pon,,
keje aku pon 24jam bukak youtube..sambil2 aku menyiapkan keje tu..
SHINEE and FT ISLAND la jd peneman aku..ahaks!
*masa taip entry ni pon,kecik beso kecik beso mata aku menahan ngantok*

semalam 21 februari 2013, 
tengah2 dok men fb tetiba terperasan sorng girl ni(awek kpd kwn aku) dok update pasal meninggal2..
pas2 aku pon saja je la baca komen2 nye tu..skali dy ckp muhammad faiz..
hoiii! x puas aty aku..terkejut + sedih sebenarnye....terus la tanye..sapa yg meninggal?
terus girl tu IM aku..ckp la mmber aku(muhammad faiz) tu..
still ag x puas aty sbb mcm susah nak percaya..terus msg along(kwn baik) aku tu..
and girl tu bg link fb tengok pic sume baru la rasa cm pecaya yg arwah mmg dah x de..

arwah kawan praktikal masa we alls wat praktikal kat KEV dlu..
budak poli shah alam..sama dgn along,kwn baik aku tu..
last jmpe pon,adalah dalam bulan 6 kot..masa tu saja jmpe sbb dy nak belanja mekdi yg dy janjikan sekain lama dlu..tu la kali terakhir selepas bertahun x jmpe,sbb aku pon bz sambung diploma kat ipoh kan..
AL-FATIHAH buat arwah..SEMOGA DI TEMPATKAN DIKALANGAN ORG2 YG BERIMAN DAN SOLEH..arwah mmg sgt baik org nye..dan seorang kwn yg baik..malah pendengar yg setia..semoga kamu tenang disana..aminn..

tgok tarikh kat kalender..tetiba teringat tarikh harini..kalau tahun lps..aku bertukar status..setelah 3 tahun aku kunci pintu hati..wakakaka..tapi utk tahun ni single is better..still sama x de ape pon yg berubah..sibok je ada yg tnye..dah temui pengganti? alhamdulillah..sudah..ni penggantinya :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


#kbai!



No comments: