About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, July 18, 2013

drama korea..

annyeong hasayo..
lama jugak mcm aku x meraban apa2 dalam blog kesayangan ni..
waktu dan masa yang tidak dapat aku kejar..haha..ayat mcm ko tu busy sgt..
busy la..balik keje dah kdg2 tlg mak kat dapur siap2 utk berbuka puasa..
dah serupa surirumah bekerja je aku punya penat nihh..
pas2 skrg blok aku tu ngah sebok la nak mengecat..dah tu muka sapa lagi nak mengemas segala harta benda kalau bukan aku? penat hoii..rasa mcm x cukup rest jer.. nak cuti seminggu tenangkan fikiran bole?
harini jugak sudah masuk hari ke 9 kite berpuasa..buat masa ni still full ag tau..alhamdulillah..

bab kerja pulak.. bos aku 2,3 harini mmg mintak dibagi kaki.. ada ke patut suruh aku cari and buat invoice yg lama2..invoice tahun 2010 pon ada.. mana nak cari? hoiii pitam aku hoiii.. nak maki2 bulan2 puasa ni kang kurang la pulak pahala aku ni.. so sabar and sabar..tahan je dalam hati..paling kuat pon IM bff and citer pum pang pum pang..haha! tapi bila boss blah jer, terus aku habiskan khatam citer korea aku..hihi..

aku ni pon bukan lah peminat tegar sgt nak menghabiskan drama korea..last aku tgok drama korea citer 'city hunter' tu pon sbb lee minho berlakon..aku tgok pelakon jugak..agak2 pelakon yg aku x kenal tu aku mmg mls nak tgok..baru2 ni aku baru menghabiskan citer 'nail shop paris' tgok ke tajuk mmg x de rasa langsung nak tgok..


dari kiri : kay,bunny,alex,jin (nama watak dlm citer ni)

tgok ke tajuk dah sah2 la citer pasal kedai mencantikkan kuku kan..so mcm expect x de la citer cinta2 sampai mengalir air mata.. and reason aku tgok citer ni of coz la sbb ada thunder(MBLAQ)
and bila dah follow citer ni,hero2 dy mmg handsome2 bak hang!! haha


aku suka tgok muka kay sbb muke dy mcm jantan macho..


pitammm..rasa nak cuci gambar ni nak buat frame..haha!

dah2.. kang bole batal puasa pulak kang!

even aku x expect citer ni ada bab cinta2..tp akhirnya mata aku tumpah jugak sbb aku tgok kesungguhan kay utk dptkan bunny..walaupon sebenarnye hati bunny kat alex..dan alex pon suke ke bunny tu..(nak tau citer lanjut tgok sndiri la..10 episod jer) and akhir kesudahan citer ni..bunny pilih kay :) happy ending la citernye..

so moral value bab cinta yg aku dpt..muahahhaha..
hargai org yang menghargai kita.. suka tak semestinya memiliki..menghargai org yg syg and suka kat kita,insyallah dia akan berusaha utk kita bahagia sampai bila2..

aku cakap berdasarkan citer ni eh..bukan fakta sendiri..

ok la..berupdate la skit blog aku..haha..

btw,happy fasting u alls..

p/s : mak aku bole x gerak aku sahur pagi td..sbb dy engat aku ngah bendera jeponnn.. skrg ni ngah menahan kelaparan yg x de level..haha!

jalga!

No comments: